Anuncis de Google: a les primeres posicions immediatament
EL SEM (màrqueting de motors de cerca) o Màrqueting de motors de cerca És una estratègia de màrqueting digital basada en la publicació Anuncis -do pagament- Per augmentar la visibilitat d’un lloc web a Google o altres motors de cerca. Però, tot i que "altres motors de cerca" és cert, és més cert que on s'inverteix generalment a Espanya es troba a Google, creant campanyes A la plataforma de Google ADS.
A diferència del SEO o el posicionament orgànic, que requereix temps, aquest tipus d’anuncis ho permet La vostra pàgina apareixen ràpidament a les primeres posicions de Google. A més, amb aquesta tècnica podeu obtenir mètriques precises sobre el rendiment de les vostres campanyes.
A Amesb, com Agència especialitzada a SEMGestionem la publicitat a Internet dels nostres clients Optimitzant la vostra inversió. Per tant, com a experts, explicarem en aquest article com crear la vostra primera campanya en anuncis de Google Pas a pas, perquè conegueu el procediment. I us ho mostrarem Els avantatges del SEM Per al vostre negoci, que és realment important: Què augmenta les vendes. O no?
Índex de Continguts
Google Ads Beneficis per a la vostra empresa
Sí, comencem amb el principal, que és l’objectiu final d’aquesta pràctica. Resumim els seus avantatges en cinc punts principals, de manera que ho tingueu clar Què pot contribuir a assignar una part del vostre pressupost de màrqueting als anuncis de Google:
- Posicionament ràpid i visibilitat immediata: A mesura que avancem en la introducció d'aquesta publicació, amb els anuncis de Google, la vostra pàgina es posarà en els primers resultats de cerca de Google de manera instantània, un cop activeu la campanya. Per exemple, si a la configuració heu posat com a paraula clau "Sabadell Shoe Store"Quan els usuaris típics, aquestes paraules veuran la vostra empresa a la primera pàgina de Google.
Tanmateix, és fonamental triar Les paraules clau adequades, perquè si molts competidors inverteixen en les mateixes paraules clau, això us dificultarà per a les posicions superiors. A més, Google avalua la rellevància de l’anunci, l’experiència de l’usuari al vostre lloc web i la velocitat de clic, que comporta això Un anunci amb un nivell d’alta qualitat pot superar un altre. Per aquests motius, el disseny de campanyes és vital. Si voleu saber com ho fem per garantir una ubicació destacada, Podeu trucar -nos i us informarem.
- Possibilitat d’escollir el vostre públic objectiu: No es tracta de campanyes massives, com la televisió, per exemple. Amb els anuncis de Google, podeu filtrar el públic segons Ubicació, llenguatge, interès, edat, dispositius i comportaments.
- Fins i tot podeu aplicar estratègies de retard Per impactar els usuaris que ja s’han interessat en la vostra marca (és a dir, mostreu anuncis específics a persones que prèviament han visitat el vostre lloc web).
- Augment del trànsit web qualificat: En general, amb el SEM atraureu clients potencials, que busquen productes o serveis com el vostre. Això s’aconsegueix incloent en la configuració de la campanya les paraules clau de més valor per a la vostra empresa, aspecte que a la nostra agència de publicitat a Internet estudiem de manera exhaustiva. D’aquesta manera, hi haurà un major probabilitat de conversió Un cop visiteu el vostre lloc.
- Control de pressupost i flexibilitat: Google ADS facilita aquest treball, ja que podeu ajustar el pressupost diari, establir límits de despesa i, per exemple, pagar només per clics efectius (Model CPC)). Això fa que el SEM sigui accessible Tant per a grans empreses com per a pimes.
Com a anunciant, haureu de saber que només pagareu quan els navegants interaccionin amb els vostres anuncis, tant si feu clic a la CPC que acabem de mencionar -, simplement veient l’anunci (CPM) com si realitzen una acció específica (CPE). El vostre pressupost, és a dir, Només començarà a consumir quan es compleixi una d’aquestes accions. I pel que fa a la fórmula de la col·lecció de Google, es tracta d’un sistema de subhastes, en què Es va enganxar Per a paraules clau.
- Reconeixement i reputació de la vostra marca: Quan apareix repetidament als primers resultats, la vostra empresa es manté en la ment del públic, fins i tot si no fan clic als anuncis. Això és sinònim de reforçar la notorietat i la reputació en línia de la vostra empresa. I és molt important, ja que influeix directament en els consumidors i les seves decisions de compra.
Tipus d’anuncis a Google ADS
Els anuncis que estàs pensant ara
Abans d’explicar com crear la vostra primera campanya a Google Ads pas a pas, us volem "Patrocinat".
Altres anuncis que us poden interessar
També n’hi ha Mostra anuncis o Banners gràfics en llocs web associats a la xarxa de publicitat global de Google, que engloba milions de llocs web, aplicacions i vídeos.
Una altra alternativa és la de Anuncis de compres, on podeu promoure els vostres productes (no tant als serveis) mitjançant imatges i preus. O anuncis de vídeo, àmpliament difosos YouTube. A tot això s’afegeixen els anuncis que es visualitzen En aplicacions, que promouen descàrregues o interaccions en aplicacions. O, més enllà, campanyes Max de rendiment, que utilitza intel·ligència artificial per optimitzar automàticament formats i ubicacions a tots els canals de Google. Vinga, un tot en un.
Voleu obtenir el màxim potencial de la vostra estratègia de Google Ads?
Explica'ns breument el teu negoci i les teves necessitats. Trobarem la teva solució.
Com crear la vostra primera campanya a Google ADS: 8 passos
- Creeu un compte de Google ADS: Primer, visiteu el lloc web de Google Ads i Registrar. Haureu de proporcionar les vostres dades bàsiques, com ara el nom de la vostra empresa i l’adreça del vostre lloc web. I també heu de proporcionar les vostres dades de facturació perquè, per descomptat, el senyor Google pugui recopilar.
- Definiu l’objectiu de la vostra campanya: Trieu Què vols aconseguir Amb la vostra campanya. Podeu triar entre augmentar les vendes, generar avantatges, augmentar el trànsit a la vostra pàgina o millorar la notorietat de la vostra marca.
- Seleccioneu el tipus de campanya: Ara és hora de decidir quin format s’adapta millor a les vostres expectatives. En aquest sentit, recordeu que la campanya de cerca és ideal per capturar els usuaris amb intenció de compra directa. Però, si ho preferiu, podeu apostar, per exemple, per a una campanya de visualització ideal per augmentar la vostra visibilitat. No oblideu que hi ha diferents maneres d’aprofitar els anuncis de Google, com vam indicar a la secció anterior.
- Configureu el públic al qual voleu arribar: On apareixeran els vostres anuncis (ubicació geogràfica), entre altres aspectes com ara l’edat, el sexe, el nivell educatiu, les aficions ... Per exemple, si teniu una botiga física, podeu segmentar -vos per zones properes; I si veneu en línia, podeu optar per un abast més ampli. Avui, L’única manera d’aconseguir que una campanya d’anuncis de Google funcioni correctament és segmentar. Voleu aprofundir? Parlem de tots els elements a tenir en compte en aquesta altra entrada del nostre bloc amb dret Publicitat efectiva per al posicionament web.
- Trieu molt bé les paraules clau: Prepareu una llista de termes i expressions que els vostres clients potencials buscaran a Google.
- Per a aquesta tasca, podeu utilitzar eines com el planificador de paraules clau de Google per trobar les millors expressions i incloure paraules clau negatives que evitin clics irrellevants. Però, en aquesta fase, sent tan crucial, Aquest mètode pot ser insuficient. A la nostra agència SEM hem analitzat anteriorment l’activitat i les prioritats del vostre negoci, així com la competència, per definir les paraules clau més útils i que més resultats us donaran. I utilitzarem coincidències exactes per assegurar -nos que el vostre anunci Només es mostra quan algú mira exactament el que ofereix.
- Dissenyeu els vostres anuncis: Penseu els titulars atractius, les descripcions clares i afegiu la vostra pàgina (el vostre lloc web o, molt millor, una pàgina de destinació específica per a la campanya). Tranquil, també podem tenir cura de tot això, Tant l’anunci com el disseny d’aterratge. Poseu -vos en contacte amb nosaltres aquí Per assessorar -vos segons el vostre cas.
- Establir el vostre pressupost i l'estratègia de Puja: Feu una previsió de quant esteu disposats a gastar diàriament i indiqueu -ho. A més, en aquesta etapa de la creació de la vostra campanya també heu valorat si preferiu un Oferta manual o, en canvi, automàtica (Optimitzat per Google). És molt aconsellable, en qualsevol cas, mantenir el control sobre la despesa.
- Atenció! Google posa a disposició dels agents certificats als anuncis de Google, 400 € bons per crear una primera campanya. Consulteu -nos.
- Envieu la vostra campanya: Comproveu tots els detalls, confirmeu la informació de pagament i premeu "Enviar". Un cop actiu, podeu supervisar el rendiment dels vostres anuncis i Feu ajustaments segons sigui necessari. És molt recomanable que realitzeu un seguiment continu per optimitzar la campanya si voleu que sigui eficaç.
La importància de la segmentació
Insistim. La segmentació per àrea geogràfica (a més del tipus de públic) pot ser la diferència entre èxit i fracàs. Normalment, quan no coneixeu l'eina, És molt fàcil pensar que si configureu la vostra campanya per a tota Espanya, tindreu més possibilitats. Però això és un error, tret que el vostre pressupost sigui il·limitat. És molt millor concentrar el pressupost a la vostra àrea d’acció, on es troba la seva seu o a la zona on teniu més clients.
D’aquesta manera podeu reforçar la vostra posició i sempre serà a temps per crear noves campanyes per a nous mercats. Ara, tot depèn del sector i de la competència. Per exemple, Si Amazon té un producte molt similar al vostre, serà molt més difícil competir amb els anuncis.
Com optimitzar els anuncis i mesurar els resultats
Aquest és un altre dels punts forts d'AMESB com a agència de posicionament SEM a Sabadell i Barcelona. Utilitzem Tècniques avançades per millorar contínuament el rendiment de les campanyes dels nostres clients. I que la vostra inversió no cau, o per un moment, en una bossa trencada. A més, organitzem les campanyes i els anuncis segons paraules clau específiques, per mesurar millor la seva eficiència i fer els ajustaments precisos.
D'altra banda, per avaluar l'èxit de la vostra inversió, confiem Mètriques clau com ara conversions, ROI, CPA, CTR i CPC. Per exemple, si un anunci té un CTR o una velocitat de clic, vol dir que és atractiu per als usuaris i estem en el camí correcte. Però si el CPC - recordem, el cost per clic - és massa elevat, podem modificar les nostres estratègies per reduir costos sense sacrificar objectius.
I llavors què passa?
Per a "després", utilitzem eines com Google Analytics per a Analitzeu el comportament de l'usuari després de fer clic En els vostres anuncis, que ens ajuda a identificar possibles millores en l’enfocament inicial.
La vostra primera campanya a Google: Conclusió
Ara ja sabeu les entrades principals per saber crear la vostra primera campanya en anuncis de Google, però volem concloure amb un factor igualment essencial. Si bé l’elecció del tipus de campanya més convenient depèn dels vostres objectius comercials, del públic al qual vulgueu assolir i del pressupost que tingueu, també és fonamental que tingueu en compte el concepte de embut de vendes: Es coneix el procés de compra del producte o servei a la conversió.
Des d'aquesta perspectiva, la vostra campanya, en primer lloc, s'ha d'adaptar al cicle de compra dels vostres clients, que pot ser Llarg o curt. Enfocarse en el tipo de ciclo y en la fase en que se encuentra cada uno de tus posibles compradores dentro del llamado embudo es muy importante, porque asegura que impactes a los usuarios con el mensaje idóneo en el momento correcto. Y eso no es magia, es el buen hacer de quienes somos expertos en Google Ads.