LinkedIn us dóna resultats que no us podríeu imaginar
Avui en dia, que totes les empreses estan centrades (i gairebé es podria dir que obsessiona) en anunciar a Instagram, si parlem de xarxes socials, LinkedIn roman - en aparença - en un fons discret, des de llavors Moltes empreses ho ignoren com a canal comercial per aconseguir nous clients.
Tanmateix, sobretot entre les empreses B2B, és molt freqüent "Han contactat amb LinkedIn d'una empresa que puc capturar". Malgrat això, i tot i que hi ha molts empresaris que ho tenen clar i es mantenen informats sobre com crear una campanya publicitària a LinkedIn Per als fruits que podeu donar, Molts altres ni tan sols es presten interès.
Per aquest motiu, en aquest article del nostre bloc, de Amesb volem explicar -vos els avantatges, i els resultats, dels anuncis d’aquesta xarxa. Dins de la nostra especialitat de Publicitat a Internet SEM, estem molt familiaritzats amb el Preparació i gestió de campanyes a LinkedIni, per tant, explicarem quin tipus de format publicitari aquesta plataforma, la importància de la segmentació i Com optimitzar el pressupost que dediqueu.
Índex de Continguts
Què són els anuncis de LinkedIn i per què és ideal per a les empreses B2B
En línia el que vam comentar a la nostra introducció, volem reiterar que els anuncis d'aquesta xarxa professional Solen ser molt efectius. I es diu la manera d’inserir -les i gestionar -les Anuncis de LinkedIn, que serveix per crear, administrar i optimitzar campanyes publicitàries dirigides a públics específics, Sota criteris professionals.
La seva operació és a través subasta: El vostre anunci competirà amb els altres per presentar -se davant d’un públic específic. Per fer -ho, com a anunciant heu de definir Una oferta, que és el superior que esteu disposats a invertir de manera que es mostri la vostra publicitat, ja sigui per a cada clic o per a cada miler d’impressions. Tanmateix, "guanyar" no només depèn de pagar més, sinó també que l’anunci aporta valor.
Independentment de la seva operació interna, la prioritat dels anuncis de LinkedIn és que els anuncis distribuïts, si l’anunciant realitza un treball de segmentació correcte, Afecten directament els professionals que prenen decisions empresarials. I això no ho aconsegueix altres xarxes on el públic és el consumidor final. La base dels usuaris de LinkedIn està gairebé completament composta Professionals, directius i directius actius.
Si voleu que us informem de primera mà Com realitzem campanyes en anuncis de LinkedIn, Can Poseu -vos en contacte amb la nostra agència aquí I us donarem les millors recomanacions tenint en compte el vostre tipus de negoci i les seves necessitats reals.
Tipus d’anuncis a LinkedIn que no passen desapercebuts
LinkedIn ADS té diversos formats d’anuncis dissenyats per complir Diferents objectius de màrqueting B2B. Els enumerem a continuació.
- Contingut patrocinat (contingut patrocinat): És el més comú i reeixit, ja que s’integra al feed de l’usuari per promoure contingut –per exemple, articles-. Dins d'aquesta categoria, podeu triar entre:
- Anuncis amb Una imatge (Anuncis d'imatge única)
- Anuncis de seqüència (Anuncis de carrusel), amb imatges i/o vídeos
- Anuncis vídeo (Anuncis de vídeo)
- Missatges patrocinats (anuncis de missatges o patrocinats inmail): Missatges directes i personalitzats a la safata d'entrada de l'usuari.
- Anuncis de text (anuncis de text): Aquests apareixen a la barra lateral de LinkedIn i són especialment adequats per a pressupostos reduïts.
- Anuncis dinàmics (anuncis dinàmics): Una passada! Es personalitzen automàticament amb dades de perfil d’usuari que naveguen, com ara el vostre nom o la vostra foto. A més, hi ha diverses opcions per triar:
- Anuncis per a Obteniu seguidors (ADS de seguidors): foment la pàgina de l'empresa.
- Anuncis enfocament (Anuncis Spotlight): Mostren productes, serveis o esdeveniments, dirigint els usuaris a un lloc web o pàgina de destinació quan feu clic.
- Anuncis d’ocupació (anuncis de treball): Per atraure talent i abordar els candidats qualificats.
- Condueix les formes de generació (formes genèriques de plom): Perquè els usuaris enviïn fàcilment les seves dades sense sortir de la xarxa.
Ara, per quin de tot optar?
Si el vostre negoci és una pime, el més ideal és començar amb formats simple Com els anuncis i els anuncis de text de la imatge única i, a continuació Per facilitar la conversió.
Ho expliquem perquè, en general, els anuncis dinàmics, els anuncis de missatges i els anuncis de vídeo Requereixen més recursos, en termes de temps i inversió. Però seria la publicitat utilitzar en un segon pas.
Necessites un Community Manager o algú que et gestioni les Xarxes Socials?
Explica'ns breument el teu negoci i les teves necessitats. Trobarem la teva solució.
Estratègies de segmentació: com arribar al vostre objectiu
Dins de les indicacions que us oferim per saber crear una campanya publicitària a LinkedIn, la segmentació és crucial. Aquesta plataforma proporciona Opcions de segmentació avançades Per arribar als professionals i empreses més rellevants per a vosaltres.
Sota aquest objectiu, permet combinar diversos atributs per definir exactament qui veurà els vostres anuncis o contingut: Ubicació, empresa, experiència professional, formació, demografia, interessos i grups. A part, ofereix plantilles per facilitar cerques freqüents.
Estratègies que recomanem a Amesb
Primer, haureu de fer -ho Introduïu una ubicació, perquè és obligatori. Després, Filtre per càrrega, indústria i mida de l'empresa. D’aquesta manera, arribareu a aquells que realment us interessa. Tot i això, intenta no superar; Si afegiu massa filtres, podeu reduir l'eficiència de la campanya.
També és molt útil segmentació per a habilitats, habilitats, i per interessos. Aquesta combinació pot revertir en un major compromís.
Sobre la mida del públic, Entre 50.000 i 300.000 usuaris És ideal, tot i que per a accions molt centrades (per exemple, si pugeu, les llistes d’empreses o contactes Abm o Màrqueting basat en comptes), és recomanable reduir aquesta franja.
I ara, una recomanació per pujar a l’aposta: fes retard Per mostrar anuncis a persones que ja han interactuat amb la vostra marca d’alguna manera. I, a més d’això, accedeix a la secció "Audiències coincidents" Per als anuncis de LinkedIn, identifiqueu automàticament els usuaris similars als vostres clients actuals. No saps fer això? Cap problema, Truqueu -nos.
Com crear una campanya publicitària a LinkedIn: el pressupost
El pressupost mínim diari estàndard és 10 € al dia (uns 300 € al mes), però si us ho podeu permetre, intenteu, almenys, 500 € al mes. Perquè entre 500 i 1.000 € és el pressupost adequat.
En qualsevol cas, a Optimitzeu -lo i explotar -lo al màxim, el millor és llançar dues campanyes diferenciades i compareu -les. Ara, si la vostra inversió és limitada, prioritzeu la qualitat de la quantitat, ja que una campanya ben segmentada és més rendible que, per exemple, tres que distribueixen els mateixos diners i no estan ben dissenyats.
I sempre enrecordar de la següent manera:
- Definiu un objectiu clar
- Afineu molt en la vostra segmentació
- Retargeting HAZ
Un posteriori, Comproveu els resultats cada setmana, per ajustar el que no produeix i reforçar el que funciona. Però tingueu clar que, tot i que LinkedIn és més car que altres xarxes, El valor dels cables B2B sol ser molt més elevat. Per tant, la devolució a mitjà termini pot compensar la vostra despesa inicial. Paral·lelament, de Amesb ho pensem No cal un gran pressupost, sinó una gran estratègia.
LinkedIn no és una xarxa social més
Per concloure, sempre tingueu en compte que això és un Xarxa comercial. I quan una pime, ja que la vostra pot ser de manera intel·ligent, pot obtenir -ne molts beneficis. És llavors quan la mida de la vostra empresa deixa d’importar i què és el que compta La magnitud de la vostra visió comercial.
I ara que coneixeu els fonaments bàsics si us pregunteu com crear una campanya publicitària a LinkedIn, anem a allò que encara és més bàsic: Com teniu el vostre lloc web? Us preguntem per què la vostra estratègia d’anuncis de LinkedIn pot multiplicar el seu rendiment si s’actualitza el lloc web al qual dirigiu el trànsit Primera impressió professional. Infórmate en este otro artículo de la importancia de esta cuestión: Redisseny web: quan i per què actualitzar el vostre lloc web?