No només seguidors, sinó també compradors
En el “art” de fer anuncis d’Instagram que realment funcionen, diversos elements s’uneixen: Creativitat visual, rigor tècnic, comprensió profunda de la plataforma i l'estratègia.
En conseqüència, el procés de conversió dels seguidors en clients que utilitzen anuncis d’Instagram requereix una planificació, així com una anàlisi constant. Fer -ho d’una altra manera és perdre diners..
De Amesb, com Experts en publicitat a Internet i meta anuncis (Anuncis d’Instagram, anuncis de Facebook i anuncis de WhatsApp), dominem aquestes tècniques per aconseguir -ho Resultats visibles, no només mètriques i números. I en aquest article compartirem les directrius bàsiques perquè pugueu saber com fer anuncis d’Instagram completament alineat amb els vostres objectius comercials.
Índex de Continguts
Què són els anuncis d’Instagram i com utilitzar -lo
Instagram Ads és la plataforma de publicitat integrada d’Instagram a través de la qual podeu Creeu campanyes publicitàries (pagades). Potser el més distintiu dels anuncis d’Instagram és que forma part del meta ecosistema, de manera que les campanyes es poden configurar i gestionar fàcilment i amb una gran precisió Gestor de meta -anuncis, aprofitant, entre altres aspectes, del seu Capacitats de segmentació avançada. Concretament, el públic es pot definir per edat, sexe, interessos, ubicació, comportaments i interacció prèvia amb la marca.
Pel que fa als formats, amb anuncis d’Instagram, és possible dissenyar campanyes amb Imatges, vídeos, carrusels, històries i rodets. La gran força d’aquest sistema és la seva naturalesa visual. I un cop llançada la campanya, podeu supervisar els resultats i optimitzar la vostra inversió pràcticament en temps real.
IMPORTANT: Sigui quin sigui el format o els formats que trieu, La imatge ha de ser de qualitat impecable. Aquesta xarxa pot penalitzar els creatius pixelats, saturats o retocats artificialment. Penseu que es tracta L’entorn publicitari més rellevant d’avui després dels anuncis de Google.
Tipus d’anuncis a l’anunci d’Instagram
La diversitat que s’ofereix a Instagram és un altre dels seus grans actius i explica en gran mesura la seva rendibilitat comercial. Entre els anuncis més utilitzats hi ha el següent:
- Anuncis alimentats: Publicacions patrocinades, estàtiques o de vídeo, que apareixen entre el contingut no publicitari que l'usuari veu.
- Anuncis d’històries: Format vertical, pantalla completa, molt dinàmic.
- Anuncis en rodets: vídeos de fins a 60 segons.
- Carrusels: Diversos continguts lliscants, que permeten mostrar un rang o narrar un procés.
- Exploreu els anuncis: Els anuncis que es troben a la pestanya "Explore", on els vostres clients potencials busquen contingut i temes nous.
Com dissenyar creatius impactants
Dissenyar la creativitat persuasiva als anuncis d’Instagram implica la combinació d’intuïció artística i rigor analític. A la nostra agència AMESB, Desenvolupament creatiu Sempre part de l’anàlisi prèvia a la campanya, on estudiem les tendències gràfiques i els anomenats punts de referència del sector (És a dir, comparem els productes, serveis o estratègies del client amb els d’altres empreses líders del seu sector).
Després d’això, anem. I prioritzem l’autenticitat, el moviment i la concisió. Per exemple, apostem Vídeos on es mostra un producte en situacions quotidianes i que, finalment, transmeten un missatge concis i directe. Els millors anuncis són els que no malgasten una paraula: presenten el benefici, conviden a l’acció i resolen el dubte essencial (“Per què he de triar aquest producte i no un altre?”).
Aquesta és la nostra principal recomanació si us pregunteu com fer anuncis a Instagram des d'una perspectiva visual, però sense oblidar -vos de la coherència amb la vostra identitat de marca -color, logotip, estil ... -, que no és negociable. Tot ha de parlar de vosaltres perquè la creativitat converteixi l’anunci en venda.
També és essencial que conté un crida a l'acció (CTA), més subtil o més explícit, Sempre breu I en línia amb l’objectiu de la vostra campanya: “Compreu ara”, “Descobreix l’oferta” o “llibre aquí”.
Convertim Leads en clients
Obtenim leads qualificats amb les tècniques de màrqueting digital més adequades en cada cas. Posem el nostre focus que els possibles compradors vagin travessant l'embut de vendes i es converteixin en veritables clients.
Evitem que dediquis temps i esforç a leads que, si bé corresponen a persones que mostren cert interès, no estan decidits a adquirir el teu producte o servei. Personalitzarem per a tu una sèrie de mètodes i estratègies fins a assolir una alta taxa de conversió de cara a incrementar les vendes.
Estratègies de segmentació per vendre més
La segmentació rau en la definició Qui veurà el vostre anunci i la probabilitat que acabin comprant. I el truc és equilibrar el rang i la precisió. Primer, podeu triar entre països a ciutats, o fins i tot un radi al voltant d’una ubicació exacta (ideal per a les empreses locals). Però En paral·lel amb la segmentació geogràfica, heu de tenir en compte la demografia, que cobreix l’edat, el sexe, el llenguatge, l’estat d’ocupació, el nivell educatiu i altres factors. Així, s’estrenarà.
Però encara podeu filtrar més, com ara interessos i comportaments, i de manera més avançada, distingint per dispositiu mòbil, sistema operatiu, freqüència d’ús, comportament de compra ...
Tot i això, el cor d’aquesta tècnica és el públic personalitzat. Us ho expliquem.
Audiències personalitzades
Aquests són creats a partir de Dades específiques relacionades amb el vostre negoci, com ara els usuaris que van visitar el vostre lloc web, van interactuar amb el vostre compte o clients anteriors. Per exemple, podeu orientar -vos a persones que van abandonar un carretó de la compra per animar -los a tornar.
Així mateix, basant -se en el públic personalitzat, hi ha el públics similars (lookalike). Meta cerca de perfils similars, ampliant així l’abast de la vostra campanya cap a públics amb una alta probabilitat de conversió.
No està malament, oi? Seguint aquestes instruccions, no us llençareu els diners. Però continuem, perquè això no és tot.
5 consells per a una segmentació encara més eficaç
Com a especialistes en segmentació de meta -anuncis, volem que anoteu aquestes recomanacions professionals addicionals:
-
Creeu diferents conjunts d’anuncis per a Proveu diversos públics i, per tant, detecteu quins es converteixen millor.
-
Utilitzeu l'exclusió per No mostreu anuncis a públics que no us interessa.
-
Adapta La còpia (text) i els creatius de cada grup segmentat, personalitzant el missatge.
-
Superviseu constantment el rendiment per optimitzar el vostre pressupost, Aturar anuncis que no funcionen i augmentar els que tenen un millor ROI.
-
Instal·leu el píxel de l'objectiu Per fer el seguiment de les conversions i "alimentar" el disseny del públic personalitzat amb dades precises.
Si no sabeu molt bé com aplicar aquests consells o teniu dubtes sobre els conceptes que hem esmentat, podeu Poseu -vos en contacte amb nosaltres aquí Per tant, us podem ajudar amb la vostra campanya d’anuncis d’Instagram.
L’objectiu i la destinació, essencials
A allò que us hem dit fins ara, heu d’afegir dues preguntes més per tancar el cercle i fer que la vostra publicitat a Instagram sigui el millor possible per a les vostres vendes.
Definiu objectius clars des del principi
Abans d’iniciar la segmentació i el disseny dels anuncis, considereu detingudament si busqueu vendes directes, generació de plom, trànsit web o reconeixement de marca. I si el focus és realment vendre, Trieu "conversions" entre els objectius publicitaris de la plataforma, de manera que el meta algoritme guia la pantalla cap a aquells que és més probable que comprin.
Tingueu molt clar sobre la pàgina de destinació
El pas final. Si el vostre propòsit és, com diem, vendes, assegureu -vos que el lloc web al qual us porteu l’usuari -Aceu que es tracta de fer clic a un enllaç, recordeu- Sigui rellevant per als vostres objectius, així com ràpid, fàcil de navegar i atractiu visualment.
Com fer anuncis en anuncis d’Instagram que generen vendes: conclusió
En aquesta publicació us hem explicat com procedir i són línies que no podeu deixar si no voleu que la vostra publicitat caigui sobre les orelles sordes. A Amesb sempre treballem perquè els nostres clients obtinguin resultats reals (Us ho expliquem aquí), Per tant, no hi ha cap altra conclusió possible que parlar, finalment, sobre els diners que gastareu.
La clau és començar amb un nombre moderat i augmentar -lo progressivament segons les conversions que obteniu. Però hi ha un mínim que no es pot reduir perquè la campanya sigui útil: entre 300 i 500 euros al mes. No obstante, hay muchas cosas que nosotros estudiamos antes de determinar la cifra exacta, como los objetivos, el sector, la audiencia y tu propia capacidad de inversión, de forma que con AmesB siempre te encajará perfectamente.
Esperamos que te haya servido esta pequeña guía para saber cómo hacer anuncios en Instagram Ads que generen ventas. Y si quieres aprovechar para informarte sobre cómo renovar tu web, te invitamos a leer esta otra entrada de nuestro blog: 10 Tendències en el disseny web: el més pertorbador el 2025.