Quant no mireu el vostre perfil de LinkedIn?
Això passarà només una vegada En aquest bloc. Em dic Patricia, sóc la periodista Amesb i en la introducció d’aquest article, que es tracta Com utilitzar LinkedIn per aconseguir clients, Vaig a parlar en primera persona.
El motiu d’això és que el procés de preparació d’aquest post: cal dir que a la nostra agència treballem a fons cada text, sense còpia/enganxa de Ai- inclòs a En una entrevista en profunditat amb el nostre director, Sergi Brau (expert en primer nivell a LinkedIn).
En el transcurs de la nostra conversa, em va dir que quan els empresaris o professionals comercials defensen que aquesta xarxa no serveix per trobar clients, és possible que hagin passat dues coses: o que la plataforma no funciona bé; o que no s'ha tingut en compte que no tot, però Molta gent no sol visitar el seu perfil de LinkedIn.
Vaig tenir la meva oberta (personal) en aquell moment i vaig ser una prova. Perquè, si no fos per l’entrevista, no hauria vist que els meus missatges no llegissin. I, per descomptat, No tindria coneixement del missatge que m’havia enviat un possible client nou d’Amesb, el conseller delegat d’una gran empresa. El dolent és que, des que l’havia rebut, havia passat un mes.
Un meu.
Per alleujar aquesta realitat, a la nostra agència treballem amb un Solució específica molt eficaç. L’objectiu és que les accions que fem perquè els nostres clients aconsegueixen més clients, superen aquesta barrera endèmica. Explico com llavors.
Analitzarem, en definitiva, Com utilitzar LinkedIn per aconseguir clients. I amb poc esforç. Bé, ara deixo d’escriure en primera persona. Ça a Ethé un plat. Au Revoir!
Ah, per cert, no seria més que ara mateix els missatges de LinkedIn. I si no el teniu activat, creeu una alerta perquè el sistema us enviï notificacions.
Índex de Continguts
LinkedIn, l'epicentre digital de la xarxa
Està clar que LinkedIn És la xarxa social B2B per excel·lència, la plataforma estrella per al comerç interempressari. I l’essencial és La creació de contactes i interaccions Amb ells. És, per tant, una eina Prospecció molt útil.
Si bé hi ha moltes persones que només es troben en aquesta comunitat simplement fent acte de presència a l’entorn empresarial i mostrant el seu currículum, L’activitat que envolta LinkedIn és incessant.
Per aquests motius, Si teniu una empresa o sou responsables de les vendes, heu d’aprofitar les possibilitats que ofereix aquesta xarxa. Si l’oblideu, si no treballeu correctament, no aconseguireu res pel que fa als objectius comercials.
Com utilitzar LinkedIn per obtenir clients: locals bàsics
En primer lloc, volem Personal, no la pàgina de l'empresa. Sota aquesta indicació, i si ets un empresari, director comercial o tens una posició similar, un perfil configurat correctament en aquesta xarxa social et donarà reconeixement, notorietat i reputació.
Però aquesta és només la base. El que és rellevant és quan va a l’acció, que comença Cerqueu els contactes adequats, aquells que puguin ser els vostres futurs clients. Les sol·licituds massives en aquest context no tenen sentit; Us heu de centrar en els professionals que encaixen en el vostre objectiu i que, sobretot, prendre decisions.
Per exemple, si la vostra empresa està formant per als empleats i voleu fer cursos a grans empreses, l’ideal és que sol·liciteu connectar -vos amb els gestors de recursos humans, el desenvolupament, el talent o la cultura organitzativa.
No obstant això, i tornar per un moment a la pàgina de l'empresa, és molt recomanable que Comparteix publicacions de aquesta pàgina. Notícies, fites, informació informativa, etc. Tot això enriquirà i professionalitzarà el vostre feed.
Necessites un Community Manager o algú que et gestioni les Xarxes Socials?
Explica'ns breument el teu negoci i les teves necessitats. Trobarem la teva solució.
Com utilitzar LinkedIn per vendre: la clau
Si heu tingut una mala experiència en aquesta xarxa quan intenteu fer una prospecció eficaç, tal com vam destacar al començament d’aquest article, potser, amb tot respecte, no heu fet les coses bé.
Utilitzeu sals del navegador
Sales Navigator és una funció de pagament de LinkedIn que, entre altres avantatges, permet fer Cerques de plom il·limitades mitjançant filtres avançats, sota criteris específics com la ubicació, el sector i el nivell de responsabilitat.
I, a més, sense limitacions de sol·licitud de contacte Això caracteritza la versió gratuïta de LinkedIn. Aquesta parada pot fluctuar segons els factors relacionats amb el vostre perfil, però oscil·la entre 15 i 35 Invitacions al dia. Xifres molt baixes per a un treball de prospecció que pot tenir èxit.
Recordeu que molta gent no mira el seu perfil de LinkedIn regularment.
Però el dolent arriba ara. Aquest treball pot ser esgotador, fins i tot a través de sals del navegador. Tingueu en compte que heu de filtrar, prepareu els missatges, demaneu connexió, espereu que us accepteu, envieu el text, responeu si responen, seguiu la conversa fins que obtingueu un avantatge qualificat ... per aquest motiu, A Amesb, dins La nostra especialitat en xarxes socials, tenim un camí fàcil.
Aposta pel programari d’automatització
Arribem a l’ànima d’aquesta publicació: com utilitzar LinkedIn per aconseguir clients però Sense sortir del dia en ell. És absolutament normal que, com a empresari o responsable de vendes, no tingui temps per a tots els esforços que comporta una prospecció de LinkedIn realment professional. Per tant, ho és Fonamental que considereu delegar -lo als professionals. No només som molt més al dia, sinó que ho tenim eines úniques i coneixements per treure el màxim partit.
I anem al premi Fat.
A la nostra agència AMESB, com a especialistes reconeguts a Xarxes socials per a empreses, tenim un Servei d'automatització Això, a diferència d’altres, no requereix que es mantingui amb el lloc web Open LinkedIn. I no consumeix recursos mentre treballa amb l’ordinador.
El macin Amesb
Disculpeu la paraula (tot i que és al Rae!), Però ara veureu per què l’hem utilitzat. A la nostra agència us configurem Un ordinador virtual, que funciona com a segon ordinador però al núvol.
Amb aquesta màquina, Les vostres sol·licituds de contacte poden ser les 24 hores del dia. Per descomptat, anteriorment segmentem per centrar -nos en els vostres objectius comercials.
I el més interessant és que escrivim un Seqüència de missatges que també s’activen automàticament. Després d'una primera resposta de contacte, rep un primer missatge. I si torna a respondre, un segon. Així que fins que no es consideri, segons els paràmetres que hem establert, Aquest plom és qualificat i pot parlar amb un humà (Amb vosaltres o un agent).
És allà on es trencaria la cadena o no, perquè també La intel·ligència artificial pot entrar al lloc dels fets. Tot i que, com a especialistes orientats a resultats, pensem que encara hem d’avançar en aquest sentit.
Gràcies a aquest sistema, augmentem la relació de resposta, a causa del gran nombre d’invitacions que llançem al dia. Això, juntament amb el fet que també preparem la segmentació més adequada, facilitarà el desenvolupament de les vostres relacions comercials.
Com arribar a la gent de LinkedIn? La conclusió
Exploeu aquest B2B Res per beneficiar la vostra empresa pot canviar la vostra dinàmica actual sobre les accions de vendes. Amb ningún esfuerzo inicial por tu parte, salvo reunirte con nosotros para estudiar tu caso y definir la estrategia, podrás ver que llegan a ti un notable número de potenciales clientes con interés real. Y con tus habilidades, estamos seguros de que acabarás cerrando la operación con un buen número de ellos.