Els vostres correus electrònics poden convertir -se en venedors
Com a estratègia de màrqueting digital, el màrqueting per correu electrònic no és nou. De fet, ho és una de les eines més antigues, però efectiva- Per promoure productes o serveis, clients de fidelització, informar sobre els desenvolupaments o, simplement, perquè una empresa mantingui una relació duradora amb la seva audiència.
En aquest article us ho expliquem Com crear butlletins butlletins que funcionin realment i quins altres continguts podeu incloure a les vostres accions de màrqueting de correu electrònic. A més, us expliquem els avantatges d’aquesta tècnica per al vostre negoci, on veureu el contrast del seu baix cost amb un possible rendiment d’inversió.
Pensem que l’adaptabilitat del màrqueting per correu electrònic fa que sigui essencial empreses de qualsevol mida o sector. Per això, si no ho teniu contemplat en la vostra estratègia de vendes o ho heu abandonat, us recomanem que comenceu o reactiveu -lo. Però, abans de fer -ho, us convidem a llegir els nostres consells al respecte. A Amesb som especialistes en aquesta disciplina dins de la nostra zona de Màrqueting de contingut.
Índex de Continguts
Màrqueting per correu electrònic: què és i els seus deu tipus principals
El màrqueting per correu electrònic consisteix a utilitzar el correu electrònic per enviar missatges als vostres clients actuals i potencials, a partir d’una base de dades de contacte. En un món on l’atenció és ara un recurs escàs, arribant a una safata d’entrada - amb respecte i valor contribuent - és Un privilegi Que poques eines puguin coincidir.
Sí, són correus electrònics massius, Però si es preparen correctament, i amb una segmentació adequada, no han de caure a la bossa trencada. Més aviat al contrari; Us poden denunciar grans beneficis. Però abans de descriure -les, us mostrem el formats comercials amb més èxit de màrqueting per correu electrònic en termes del seu contingut:
-
Butlletxes: El cor d’aquest post del nostre bloc i que desenvoluparem més al davant. Us mostrarem com crear butlletins irresistibles!
-
Correu electrònic de benvinguda: Enviats després d’un registre, agraeixen la subscripció i presenten la marca, productes o serveis. A més, poden incloure descomptes o guies per a usuaris nous.
-
Ofertes i descomptes: Promocions temporals o exclusives per augmentar les vostres vendes.
-
Els correus electrònics de foment de lideratge: Aquesta nomenclatura fa referència a correus electrònics que porten al vostre lector a la conversió, amb avantatges afegits. Per exemple, una seqüència de correu amb tutorials sobre l’ús d’un servei de la vostra empresa que finalment ofereix una prova gratuïta.
-
Enquestes i sol·licitud de ressenyes: Per demanar comentaris als vostres compradors i millorar la seva experiència, mentre obteniu primer -mà i/o/o Ressenyes a Google.
-
Sobre carros sense completar -se: En cas de botigues en línia, són recordatoris automàtics per als usuaris que van marxar sense comprar productes.
-
Venda i venda creuada: Aquests termes en anglès també estan relacionats principalment amb el comerç electrònic. Es basen en recomanar productes complementaris basats en compres anteriors.
-
Temporal: vinculat a dates com el Nadal, el dia de Sant Valentí o el Black Friday, amb ofertes temàtiques per a una data específica.
-
Esdeveniments a esdeveniments: Per anunciar seminaris, llançaments o altres activitats, fomentar la participació.
-
Recuperació inactiva del client: Per exemple, un correu electrònic indica que "no m'he visitat: aquí teniu un descompte del 20%".
Avantatges del màrqueting per correu electrònic per a les empreses
Aquesta pràctica és un aliat estratègic per als empresaris. Permet, primer, Comunicació directa i personalitzada, com si es tractés d’una conversa entre la marca i l’usuari. Cada correu pot (i ha de) adaptar -se a la història de les compres, interessos o comportaments del seu grup de destinataris, llavors influirem en això. D’aquesta manera, podeu Transformeu els missatges genèrics A a priori en propostes rellevantss que generen compromís.
Automatizació És un altre dels seus super poders. Imagineu -vos un sistema que envia missatges en el moment exacte a les persones adequades, amb fluxos que no només humanitzen la marca, sinó que treballen Com a venedor "incansable" (però, ull!, sense ser pesat).
A la nostra agència de màrqueting digital tenim sistemes d’automatització de correu electrònic molt efectius. I quantifiquem des de les tarifes d’obertura fins a les conversions, a perfeccionar les estratègies i comprendre el que ressona amb el vostre públic. Podeu demanar -nos més informació aquí.
Un altre valor clau d'aquesta tècnica és el seu Capacitat de fidelització. Podeu tenir en compte en la ment del vostre consumidor sense ser massa invasiu. Tot i que l’objectiu final i el gran benefici del màrqueting per correu electrònic és això Augmenteu tant les vostres vendes com el vostre nombre de clients. És un incentiu directe en aquest sentit.
Totes aquestes entrades es combinen amb un avantatge: no requereix grans inversions. Només requereix, tècnicament, un ordinador, accés a Internet i una plataforma per gestionar campanyes. La despesa només és en el temps que dediqueu o en la feina dels professionals que ho realitzen.
Voleu portar el vostre contingut al següent nivell?
Explica'ns breument el teu negoci i les teves necessitats. Trobarem la teva solució.
Per a què serveixen els butlletins de butlletins?
Ara anem a analitzar, concretament, butlletins com a formulari de màrqueting per correu electrònic. El primer que heu de saber d’ells és que impliquen dedicació; No és com enviar un correu electrònic amb un descompte, que pot ser més fàcil de fer. A més, porten un Compromís de qualitat i continuïtat per part vostra.
Per tots aquests motius, és important que, Si no teniu temps, o un equip que pugui assumir aquesta feina, delegar aquesta tasca als professionals. A Amesb ho podem gestionar des del nostre departament de màrqueting de contingut. Voleu saber més sobre què inclou aquest concepte? Consulteu aquest altre article del nostre bloc titulat "Màrqueting de contingut. Què és i com utilitzar -lo".
Però definim que és un butlletí i què inclou. És un Butlletí informatiu que s’envia periòdicament, per correu electrònic, a una llista de subscriptors que han expressat interès en rebre informació sobre una marca, una empresa o un tema específics. Atenció: aquesta acció No consisteix en missatges de vendes directes, sinó per proporcionar contingut d’alt valor Això desperta el compromís.
Aquest contingut s’ha d’estructurar per facilitar la lectura i maximitzar l’interès de qui el rep. Heu de començar amb Una frase en la qüestió atractiva i animada a obrir el correu. Aleshores, ha d’incloure una breu introducció que marca el to i preveu el contingut que s’ha d’exposar, doncs,.
Què dedicar el vostre butlletí
Si us embarqueu en aquest projecte, podeu centrar el vostre butlletí de diferents maneres. Aquí hi ha algunes idees, que també Podeu combinar -vos en el mateix enviament (De fet, això és el més aconsellable):
- Notícies Sobre la vostra empresa o el vostre sector
- Notícies dels vostres productes o serveis
- articles Fonts externes de Fidedignas
- Enllaços al vostre bloc
- Informació o Estudis d’interès
- Casos d’èxit o testimonis del client
- Consells o tutorials
Però, per descomptat, és possible que no hi siguis. Completeu els vostres correus electrònics amb promocions, ofertes o descomptes exclusius. I amb crida a l'acció Netegeu (CTA) de manera que els destinataris visiten el vostre lloc web o feu clic a un enllaç específic. Si voleu donar l'objectiu amb l'enfocament d'aquests i altres elements, Podeu trucar -nos Per assessorar i donar llum verda al vostre nou butlletí.
Com crear butlletins atractius i eficaços
Anem a veure com crear un butlletí de qualitat i donar resultats. Però abans de dissenyar -lo, Identifiqueu el vostre propòsit: "Lleialtat, informa, ven ...?"
Després, i Tot i que en el cas específicament es pot enviar un butlletí més massivament que altres correus electrònics, podeu segmentar la vostra llista: heu de tenir una base de dades, mitjançant criteris com ara interessos, comportaments o dades demogràfiques (o aspectes com si fossin clients freqüents o subscriptors nous, per exemple). La segmentació és vital de començar, perquè augmenta la taxa d’obertura i redueix les víctimes.
Conf Gestors de correu electrònic Com a MailChimp o Mailerlite, podeu fer aquesta segmentació per grups per personalitzar els vostres missatges. I envieu -los a centenars o milers de persones. De fet, utilitzeu així Evitarà que els vostres correus electrònics arribin a correu brossa. No heu de dir l’essencial que és.
Ara, mostra el contingut que heu triat d’una manera atractiva. No parlem només del que dius, sinó de com es visualitza. el disseny. Un text pla no afecta, s’ha d’enriquir; Els emojis són una bona opció. I trieu una paleta de colors per a títols i marcs que siguin coherents amb la vostra marca, però amb una columna vertebral clara. D'altra banda, trieu un color cridaner per a enllaços i CTA.
També incorpora espais en blanc de manera que el disseny no estigui saturat i millori la llegibilitat. I intenteu, Proveu -ho diverses vegades abans d’enviar el butlletí amb proves, per assegurar -se que tot es veu correctament. Un cop llançat, planifiqueu el següent. La regularitat de l'enviament és crucial: no heu de saturar els vostres subscriptors amb massa correus electrònics, però Qualsevol dels dos desapareixen per períodes llargs.
Conclusió: no et desesperis
Un recordatori final per saber crear butlletins adequats: Poseu sempre el subscriptor al centre de la vostra estratègia, en tots els sentits. Des d'aquesta perspectiva, centreu -vos en contingut útil, de valor real, en lloc de limitar -vos només a vendre. No oblideu que un butlletí d’èxit és aquell que Informa, comunica i connecta, i això a poc a poc conversos i lleialtat.
Pero no tienes por qué saber cómo crear newsletters ni aunque hayas leído este post. Se conjuga la técnica con el contenido, y puede resultarte complicado. Contacta con nuestra agencia para que te ayudemos a diseñar newsletters y campañas personalizadas de email marketing alineadas con los objetivos de tu negocio. Nuestro equipo experto se encargará de todo el proceso, desde la segmentación hasta la creación de mensajes que realmente conecten con tu target. Haremos que cada email sea un pequeño viaje que a tus suscriptores no les importe repetir.

