Les empreses haurien de saber: la cerca a Google ha canviat
La intel·ligència artificial està transformant la manera de cercar a Google, cosa que no només afecta els usuaris finals A la manera en què les empreses han de treballar SEO.
Actualment, Experts en posicionament web SEO No només guiem els nostres esforços que els clients apareixen en els primers resultats (tradicionals) dels motors de cerca, sinó que això També estan literalment per sobre d'ells, és a dir, a la "vista creada amb IA" o "visió general de l'AI" des de la part superior de la pàgina de resultats -El que va acompanyat dels enllaços als llocs web on s’han extret les dades mostrades.
Dites Els enllaços a fonts són El més cobejat en aquest moment Per a les marques perquè, com diem, la IA del motor de cerca de Google les situa en una posició privilegiada preferent. En aquesta publicació us ho expliquem tot sobre aquest sistema, Basat en Gemini de Google i us informem sobre Quina és l'optimització del motor de resposta (AEO).
Índex de Continguts
L’IA del motor de cerca de Google i l’impacte en el vostre màrqueting
El fet de Trieu detingudament les paraules clau d’un text de manera que es posiciona adequadament no és una pràctica que hagi desaparegut. No molt menys.
El que passa és que ara SEO no només hauria de contemplar aquesta tècnica, sinó que també té en compte els "requisits" per poder tenir més possibilitats per deixar la visió creada pel i en enllaços adjacents.
Aquests, de moment, tenen un determinat component de misteri fins i tot per als professionals que ens dediquem al màrqueting digital (com passa són moltes altres facetes de Google), però n’hi ha Pistes clares En aquest sentit. Els enumerem a continuació.
Les 8 claus a citar per la intel·ligència artificial
- El contingut ha de ser Tractat en profunditat i estar ben estructurat, organitzat (H1, H2, H3, llistats, paràgrafs ben definits, etc.)
- En segon lloc, la informació ha de ser Especialitzat i, per descomptat, fiable. No confieu en quina font consulteu, només recorre a aquells que siguin fiables. En aquest sentit, que conté referències a informes o estadístiques vàlides, o opinions expertes, també pot ser útil.
- la llegibilitat i claredat També són aspectes molt importants, per la qual cosa heu d’evitar textos difícilment comprensibles, confusos o mal explicats. El més ideal és que són fàcils de llegir i dirigir, i que el seu llenguatge és natural. Eviteu inundar els vostres escrits amb tècniques; Pensar en termes de conversa i necessitats reals és el més aconsellable.
- En paral·lel, el originalitat També és necessari, ja que es valora que el contingut és autèntic, que no s’ha copiat i que hagi funcionat a fons.
- Des de la perspectiva informativa, no és una bona idea centrar -se en un únic problema bàsic. El més adequat és exposar diferents subtemes i matisos.
- La vostra història com a font amb Autoritat en la qüestió També compta: aquesta tecnologia prioritza els llocs web que demostren un coneixement expert.
- la actualitzar És un altre punt indispensable, ja que probablement els continguts obsolets no seran escollits per la intel·ligència artificial.
- Finalment, en aquesta selecció de condicions perquè la IA del motor de cerca de Google no descarti el vostre lloc web, els factors tècnics no poden faltar, com per exemple Indexació, velocitat de càrrega i usabilitat mòbil.
De manera que Creem contingut al vostre lloc web i bloc Això és susceptible de ser escollit per la visió general de l'AI, podeu Poseu -vos en contacte amb nosaltres aquí I explicarem com treballem. Sempre apostem Sub -temes molt elaborats i diferents, de manera que el resultat està molt lluny de ser una còpia/enganxa del que pot generar l’IA després de posar una publicació sobre [un tema general]. "Aquest no és el nostre modus operandi, ja que la paradoxa és que el Google no dóna valor a alguna cosa així des de la pròpia intel·ligència artificial.
Cerques més efectives, naturals i intuïtives
Anem ara a l’altra banda, a l’usuari final. Gràcies a aquesta novetat, ara podeu buscar molt més natural. Parlem no només de paraules i expressions d’ús comú, sinó que com pensen cadascun, Com demanaries a chatgpt o bessons, però sense estar dins de les eines.
La gent també pot Plantegeu preguntes més complexes i extenses, perquè el motor de cerca els pot entendre. Fins i tot el més específic. En conseqüència, el consumidor es fa cada cop més exigent, poder ser informat i assistit per la tecnologia intel·ligent.
Fins ara ens hem acostumat a adaptar les nostres preguntes a "Com pensa Google", utilitzant frases curtes, paraules clau i estructures senzilles. Per exemple: "Les vacances de les famílies" ara es poden convertir "Quines opcions de viatge de la natura tinc per a dos adults i un nen, sortint de Barcelona i amb un pressupost limitat?". Com podeu veure, la pregunta no s’ha de simplificar, perquè la integració de Gemini entén els contextos.
Mode AI, un pas més
Fins ara ens hem referit en aquest article al que apareix a la part superior de la primera pàgina de Google i que precedeix els resultats tradicionals. Però hi ha alguna cosa encara més potent que ja està en marxa i s’anomena mode AI. Podeu provar aquest model fent clic Aquest enllaç específic del mode AI de Google, tot i que actualment ho és En el procés de millora. Tanmateix, potser haureu d’ajustar la configuració per habilitar l’accés (i recordeu que això només és possible iniciant un compte de Google).
Ell tens mode -o modo ia- Amplia les funcions de la vista creada amb IA, amb habilitats més avançades de raonament i interacció. I ofereix respostes molt més completes, contextuals i profundes que les que proporcionen la visió creada per IA.
A més, amb aquesta opció, podeu fer -ho Seguiu -Per pregunta, per aclarir dubtes o demanar detalls addicionals. Tot això a la marxa, com si parlessin amb un expert en un xat. I si, Encara és Gemini.
Parlem, en definitiva, d’utilitzar IA però amb més facilitat, de Google URL. I pots Aprofiteu la vostra empresa. Però, per obtenir una de les fonts preferides d’intel·ligència artificial, heu d’esforçar -vos i, sobretot, posar -vos en mans de professionals amb coneixements actualitzats en aquest tipus de SEO, anomenats Resposta Optimització del motor (AEO). Si voleu posar -vos en mans expertes per no quedar -vos enrere en aquest tema, Poseu -vos en contacte amb nosaltres.
Voleu portar la vostra estratègia de posicionament de SEO al següent nivell?
Explica'ns breument el teu negoci i les teves necessitats. Trobarem la teva solució.
Per què és fonamental treballar AEO el 2025
En aquesta secció ja esmentem grans conceptes: notorietat, confiança, credibilitat ... i és que es cita a les respostes de la visió creada per AI o el mode AI Posicionarà la vostra empresa com a expert en el vostre sector, com a referència. I aquest efecte es produirà tant als ulls dels vostres clients potencials com a la pròpia intel·ligència artificial.
Ens enfrontem a un problema realment seriós, perquè no invertir recursos en AEO i no lluitar per la IA al motor de cerca de Google per donar -vos una posició merescuda implicarà que perdeu la visibilitat contra els competidors Ho fan. Per aquest motiu, l’optimització del motor de resposta és un pilar estratègic en les noves estratègies de màrqueting.
Conclusió: els nous súper poders de Google
Hi ha qui pensa que, gràcies a la intel·ligència artificial, heu d’esforçar qualsevol cosa per interpretar el contingut d’un lloc web. Però la vista creada amb el motor de cerca de Google, així com el mode AI, Converteixen ràpidament aquesta creença, perquè si els textos no tenen prou qualitat, no seran "els escollits". Tan senzill.
Amb aquests súper poders, com hem titulat, Google Planta Cara a Chatgpt Amb molta vehemència. I ho fa en el SEO adolorit, essencial per al creixement digital (o simplement per "existir" avui).
Si voleu obtenir més informació sobre el SEO i tot el que inclou, us convidem a llegir aquesta altra entrada del nostre bloc: SEO OFF Pàgina: Com obtenir enllaços i mencions al vostre lloc web. En ell ho podeu veure El posicionament web també s’obté des de fora. I ja saps que pots Truqueu -nos Quan vulgueu ajudar -vos a sortir del primer a Google amb un posicionament òptim, ara també amb Les nostres tècniques AEO.