Un lloc web obsolet no serveix per a res (calia dir -ho)
Continua passant això, quan navegueu a la recerca d'informació, Et trobes amb un lloc web que sembla mantenir l’estil digital dels anys 90: Massa text -i petit- amb contingut obsolet, poc disseny visual, elements desordenats i aglutinats en un aspecte caòtic general, gifs animats, visites, baixa velocitat de càrrega, navegació basada en enllaç El rebuig i el desig de sortir -ne immediatament.
No diem que tots els llocs web obsolets avui en dia són molt, molt menys, però és cert que hi ha moltes empreses que, per exemple, No han renovat el seu lloc web durant 5 o 10 anys. I això és dolent, dolent per als visitants i el mal posicionat a Google. Per tant, hem volgut dedicar aquesta publicació al redisseny web, que és essencial perquè es mantingui un lloc atractiu mentre funcional.
A Amesb, com Agència especialitzada en disseny web, recomanem fer aquest tipus d'actualització Cada dos o tres anys, ja que tant els hàbits d’usuari com els requisits de SEO canvien constantment, i això fa que les pàgines que no es modernitzin s’acabin envelliment i perdent efectivitat competitiva. En resum, explicarem tot el relacionat amb el redisseny web, de manera que continueu atraient tant navegants com algoritmes i, per tant, Milloreu les vostres vendes.
Índex de Continguts
Per què és tan important mantenir un lloc web fresc i actual?
Als aspectes que hem avançat en la nostra introducció, S’afegeixen d’altres que van més enllà del purament visual. Els enumerem:
- Seguretat: Els llocs web d’aquest tipus són molt poc segurs i la carn de canó per a atacs cibernètics, sobretot si tenen versions antigues de sistemes de gestió de contingut (com ara WordPress obsolet).
- Experiència dels usuaris: Les pàgines sense redisseny web no contemplen que l'experiència de l'usuari sigui bona i ja no diem òptimes, de manera que no conserven visites, com també vam assenyalar abans. La navegació confusa i la manca de trucades de trucades clares -cet- poden frustrar qualsevol persona.
- Credibilitat i confiança: Un altre factor a tenir en compte és que els llocs web "Transnochados" no senten que el negoci sigui realment professional. Com a conseqüència, la gent està molt menys disposada a confiar -hi per a les seves compres de productes o serveis.
- Poca visibilitat als motors de cerca: Google no premia les pàgines que, a causa del seu disseny i contingut, no s’han treballat recentment ni es mantingui ni com a mínim. Per aquest motiu, els és molt difícil situar -los en posicions destacades dins dels resultats de la cerca, que és sinònim de perdre oportunitats de negoci.
- Sense generació de ploms: Aquest tipus de llocs web no tenen funcionalitats i eines per a atraure cables. Per exemple, no automatitzen processos ni tenen la possibilitat de "tancar" el lideratge del mateix lloc web.
Indica que adverteix que el vostre lloc necessita un redisseny web
A banda d’un disseny inusual, un altre dels senyals que a primera vista indicaria que és urgent que redissenyeu el vostre lloc web Si no respon i no és optimitzat per al mòbil. Tenint en compte que més de la meitat de les visites es fan a partir de telèfons intel·ligents o tauletes, si el vostre lloc web no s’adapta automàticament a diferents mides de la pantalla, això suposarà una disminució dels visitants i afectarà la vostra posició a Google.
A la nostra agència de màrqueting digital incloem el Disseny sensible A tots els llocs web que creem. Perquè no és una cosa opcional, però avui és absolutament indispensable. Si un usuari ha de "tornar -se boig" per entendre el vostre lloc web des del telèfon, haureu fallat en la vostra inversió de recursos. Llauna Poseu -vos en contacte amb nosaltres aquí Per estudiar la vostra pàgina i aplicar la tècnica de resposta.
Però continuem. Una altra alerta que el vostre lloc no respon als cànons actuals és que No carregueu ràpidament. Si es triga més de tres o quatre segons, els usuaris probablement ho descartaran i Google us penalitzarà en termes de posicionament. No cal dir que la immediatesa és una prioritat a Internet.
Més signes: quan comproveu, amb un aspecte senzill, que el vostre lloc web No mostra la imatge de marca que voleu projectar. O que els vostres productes o serveis han canviat o evolucionat i això no es reflecteix. Això és la prova que heu d’adaptar -lo per ser coherent amb la vostra identitat empresarial i la vostra oferta de mercat.
I ara, Mireu la vostra competència. Si agraïu que els seus llocs web siguin més atractius que els vostres, tant en disseny com en contingut, podeu estar segur que s’estan convertint en més visitants dels clients que vosaltres.
Finalment, introduïu les entranyes de la vostra pàgina i hi veureu que el vostre lloc web és cridant una actualització tècnica. Parlem de programari obsolet, plugins antics, conflictes, fracassos i fins i tot errors mortals. Si, fins i tot si sou profans en aquest tema, veieu que les coses internes són correctes, és hora que tingueu en compte un redisseny urgentment.
Vols un disseny web optimitzat i funcional?
Explica'ns breument el teu negoci i les teves necessitats. Trobarem la teva solució.
Avantatges del redisseny web i com dur -lo a terme
Amb tot el que heu llegit fins ara, és fàcil extrapolar els avantatges del redisseny web: Millor posicionament Als motors de cerca, més Trànsit orgànic, aspecte Més agradable de veure, augment de Conversions, més endavant seguretat, diferenciació Pel que fa als vostres competidors, més gran credibilitat Abans dels navegants ... en definitiva, ens trobem amb tota una sèrie de beneficis directes (i mesurables) per a qualsevol empresa que vulgui estar realment present en l’entorn digital.
Com treballem a Amesb el redisseny web
En el nostre equip d’experts avaluem, en primer lloc, l’estat actual del vostre lloc, per tal de fer -ho Cerqueu tots els vostres punts febles (Disseny, velocitat, SEO, conversions, usabilitat, etc.) Però, per descomptat, parlem amb vosaltres de manera que totes les accions que farem s’ajusten als vostres objectius comercials i de comunicació. I després Elaborem una estratègia On no oblidem "espiar" la vostra competició directa.
Un cop fet això, treballem en un Nou disseny centrat en l'experiència de l'usuari. L’arquitectura web també és vital, que engloba la jerarquia de contingut, la cerca d’un Navegació intuïtiva - Per menús, enllaços interns, motor de cerca i altres elements i aspectes tècnics, com ara quines eines o sistemes s’utilitzen de manera que la web funciona correctament.
Després d'aquests passos, toca l'optimització i la integració de noves funcionalitats que la vostra pàgina no tenia. A continuació, posem a prova el resultat de manera exhaustiva en diferents navegadors i dispositius, va llançar el lloc sol Quan tot funciona perfectament.
Un redisseny web embellirà la vostra pàgina, però, com podeu veure, només és un dels avantatges d'aquesta tècnica. Ho recomanem Consulteu el vostre cas amb nosaltres de manera que valorem el grau de complexitat del vostre projecte i ens podem donar un pressupost el més ajustat possible sense descuidar la qualitat.
Redisseny web: Sí, també per a vosaltres és necessari
Moltes empreses dubten a redissenyar o no al seu lloc web, perquè ja "funcionen". Però aquesta situació, sota aquest pensament, probablement allargarà mesos, o fins i tot anys. I el que podria ser una simple renovació pot arribar a ser una cosa completament obsoleta Requerirà més inversió. Per no oblidar que s’haurà perdut un bon moment on us podríeu fer més fort al vostre sector.
Aquesta estancament, basada en el fet que la web encara funciona, no impedeix, d’altra banda, que la pàgina tingui llacunes de seguretat. I també podeu implicar -ho No competitiu ni adequat para captar y convertir nuevos clientes en el contexto digital actual. Es un freno a tu crecimiento, y recuerda que más pronto o más tarde tendrás una pérdida de posicionamiento en los buscadores.
Un consejo final: no descuides tu web ni permanezcas tiempo sin publicar nuevo contenido, algo igualmente relevante. Para informarte más sobre el marketing de contenidos, puedes acceder a esta otra entrada de nuestro blog: Com calcular el ROI en màrqueting de contingut: justifiqueu la vostra inversió.