Més qualitat que la quantitat: les coses han canviat
Les tendències a les xarxes socials 2025 es recolzen, com a base, en una millora de la qualitat, ja que avui els algoritmes Prioritzeu el contingut de valor amb el treball diari de publicació. "Fins al dia abans d'ahir", la màxima havia de publicar el més freqüentment possible, fins i tot diverses vegades al dia. Però això ja no és així, o Almenys ja no és el fonamental. Tot i que no ho confongueu amb la continuïtat, que és clau.
Com a experts a gestió de xarxes socials, de la nostra agència Amesb Sempre ens mantenim al dia De les preferències dels algorismes i les apliquem en el nostre treball com a gestors de la comunitat. Però no es tracta només del que valoren les màquines, sinó del que es connecta amb la gent. Perquè malgrat la introducció de la IA també a les xarxes, torna Humanització, autenticitat i personalització. I això és una cosa que els professionals estudien i tenen en compte.
En definitiva, com a especialistes en el camp d’aquest article Us mostrem aquestes i altres tendències A les xarxes socials 2025, de manera que podeu superar la vostra competència i tenir èxit amb les vostres accions de les xarxes socials.
Índex de Continguts
Formats de contingut més populars el 2025
Fa molt de temps, els vídeos van superar les imatges i el moviment va eclipsar a la estàtica. Aquesta realitat encara està vigent, tot i que ara Vídeos Corted (vídeo de forma curta): Tiktok, Instagram Robe i YouTube Shorts. I això crida l'atenció al Els primers tres segons. Aquesta és la manera en què heu de considerar els vostres vídeos per a xarxes socials.
Les imatges, però, no han mort en absolut, sinó el que més funciona Els carrusels, que informen de manera progressiva i detallada generant un compromís més gran. Són molt adequats per a Instagram, així com per a LinkedIn, i Et farà guanyar nous seguidors. I el mateix passa amb Bé, elaboreu infografies.
En paral·lel, i agafar els vídeos, No heu d’oblidar els directes; Els seminaris, preguntes i respostes, demostracions de productes i entrevistes continuen creixent. La streaming requereix temps i esforç, és cert, però val la pena si voleu obtenir presència a l’entorn de les xarxes socials.
I anem a la tecnologia, perquè l’IA, juntament amb la realitat augmentada (AR) i la realitat virtual (RV), literalment està arrasant les xarxes socials. De fet, Instagram integra eines d’intel·ligència artificial generativa per crear imatges i textos Personalitzat en temps real, gràcies al sistema Gen AI de la pel·lícula, desenvolupat per Meta-. Voleu saber com aprofitar -ho per editar vídeos existents o generar peces completament noves? Poseu -vos en contacte amb nosaltres aquí.
Comerç social: ven més de les vostres xarxes socials
Una altra possibilitat que pugueu contemplar és el comerç social, que el 2025 està transformant la manera de comprar i vendre, a través de xarxes socials. Plataformes com Instagram, Tiktok, Pinterest i YouTube Ho fan possible. Les marques poden Etiqueta productes A les seves publicacions, històries i vídeos. I fent clic, l’usuari accedeix a la informació i a les opcions Compra directa dins de l'aplicació. Nosaltres, com a experts, som especialment recomanats Compres d’Instagram i per comprar.
Però el concepte de comerç social té un fan més ampli, com el Compres en directe (compres en directe) o catàlegs de productes Que podeu posar al vostre perfil.
Necessites un Community Manager o algú que et gestioni les Xarxes Socials?
Explica'ns breument el teu negoci i les teves necessitats. Trobarem la teva solució.
Canvis en els algoritmes de les xarxes socials
Per a ell segon semestre de 2025, els algorismes que "envien" a les xarxes i que trien Quins continguts donen més visibilitat, es basen principalment en aquests cinc aspectes:
- Qualitat en quantitat, com vam avançar en la nostra introducció. Si bé la continuïtat és essencial, ja no necessiteu diverses publicacions cada dia: Amb tres o quatre a la setmana al vostre feed pot ser suficient, tot i que les històries us aconsellen ser diàriament. Però el crucial és que el contingut es treballa, de manera que heu d’apostar per vídeos, carrusels i gràfics que divulga, inspirar o entretenir, perquè realment connectin amb el vostre públic.
- El costat humà i autèntic També és indispensable, com hem avançat abans. Les tendències a les xarxes socials 2025 per a aquest segon semestre de l'any apunten a Històries de contingut reals i menys postproducció per generar una major confiança en els seguidors i no en els seguidors.
- L’ús d’eines per als creadors també està en el punt de mira dels algoritmes. Aquest 2025 Instagram es va llançar Modes, una aplicació independent dissenyada per facilitar la generació i l’edició professional de vídeos del mòbil, que cobreix la integració de la intel·ligència artificial.
Però el Mètriques per mesurar els resultats De totes les accions que realitzeu a les vostres xarxes socials, també ha evolucionat, deixant els gustos en segon pla. Actualment, Temps de visualització, comentaris, contingut desat i compartit Són molt més rellevants per determinar l’abast i la visibilitat d’una publicació. En aquesta altra publicació del bloc us donem les entrades principals per saber -ho Com augmentar la interacció a les xarxes socials sense pagar publicitat.
Com adaptar la vostra estratègia actual a les noves tendències 2025
Per actualitzar la vostra manera de gestionar les xarxes i donar -los un impuls davant dels vostres competidors, heu de reorientar les vostres accions per complir els paràmetres següents: Innovació, autenticitat, personalització, possibilitat de compra directa i creació de la comunitat al voltant de la vostra marca.
No oblideu recórrer a l'AI per demostrar que esteu innovant i proveu el comerç social si no ho heu provat i la vostra empresa és per a la venda de productes. I, Analitzar, analitzar i analitzar, No quedar -se estancat i modificar gradualment el que no funciona per a les característiques del vostre mercat; Mesureu, aprengueu i ajusteu.
3 plataformes emergents que us poden interessar
Llimona8
Plataforma visual que Fusiones Las Pinterest i les funcions d’Instagram. És ideal per a la moda, la bellesa, els viatges, els aliments i els sectors de benestar i ofereix oportunitats per capturar els clients mitjançant contingut i ressenyes.
Bereal
En ple creixement, destaca l’autenticitat i un compromís molt real, que és útil per a les empreses que busquen diferenciar -se i connectar -se, sobretot, Amb el públic jove.
Vermelldit
Organitzat en "subnetdits", té fòrums temàtics on els usuaris discuteixen interessos molt específics. En aquest entorn, les marques poden supervisar les converses, detectar les tendències, Analitzeu les opinions sobre productes i serveis i rebeu comentaris directament dels usuaris.
Tendències a les xarxes socials 2025: Conclusió
Segons les dades de Informe digital 2025, de l’agència creativa mundial, estem especialitzats en les xarxes socials i amb la seu principal a Nova York i Los Angeles, hi ha actualment Més de 5.000 milions d’usuaris actius a les xarxes socials a tot el món.
Després dels resultats d’aquestes estadístiques, en relació amb el contingut de les empreses, la meitat dels usuaris adults confirmen que visiten plataformes socials amb la intenció de Obteniu més informació sobre les marques i vegeu el contingut que publiquen.
Sens dubte, és un camp fèrtil explotar sense saturar -se, mitjançant una estratègia adequada a les xarxes socials. Si voleu informar -vos sobre com dissenyaríem el vostre, Visiteu la nostra secció de contacte. En cada planificació d’acció que realitzem per als nostres clients, prenem com a premissa que només els empresaris Qui s’atreveix a innovar i connectar -se veritablement amb les seves comunitatsDestaquen i creixeran a través de les seves xarxes.
Les xarxes són princeses, però SEO i AEO són els reis
Abans d’acabar aquesta entrada, d’Amesb, com a gairebé professors del Posicionament de SEO webVolem transmetre que les xarxes són fantàstiques, però molt probablement La majoria dels usuaris prefereixen que Google faci una cerca.
I aquí és on el SEO entra amb un pas ferm, que ara ha donat un salt cap al Aeo. Sabeu en què consisteix aquesta tècnica? Llauna Truqueu -nos Per informar -lo d’ella.
También puedes consultar esta otra entrada de nuestro blog titulada L’IA del motor de cerca de Google: coneixeu l’AEO? Puesto que en marketing digital las disciplinas están muy relacionadas, un SEO y AEO adecuados más unas redes sociales adaptadas a las nuevas tendencias de 2025 pueden dar un vuelco a la visibilidad de tu negocio y, por descontado, a tus ventas.