Quan la gent parla de tu, no necessites grans influents
UGC és l’acrònim de Contingut generat per l'usuarique significa contingut generat per l'usuari. Es tracta, sobretot, publicacions a les xarxes socials Creat per clients i seguidors d’una marca, on parlen voluntàriament i positivament els productes i serveis d’aquesta empresa (per la seva pròpia experiència).
Aquesta és l’essència, però a partir d’aquí Podeu dissenyar una estratègia de microinfluences, com expliquem en aquest article.
Per tant, si veieu que a les xarxes hi ha persones que us mencionen i promocioneu lliurement i lliurement el que veneu, No s’asseguis. En aquesta publicació també veureu com podeu actuar i com Especialistes en màrqueting de contingut Us podem ajudar convertint la UGC en un Campanya realment eficaç.
Índex de Continguts
Què és el UGC? Què és i què inclou?
EL UGC És autenticitat, és credibilitat, és humanització. I les tres coses són crucials per al vostre negoci. A mesura que avançava en la nostra introducció, la UGC es conté el contingut generat pels propis usuaris i reflexiona percepcions i experiències reals. I no només es poden plasmar a les xarxes socials, sinó també a les ressenyes de Google, als blocs i a les opinions i llocs web en línia, per exemple.
Però, encara que inclogui tota aquesta gamma de possibilitats, Què ens interessa si parlem d’accions de màrqueting són xarxes. Pensem que aquest tipus d’opinions i testimonis poden influir Decisions de compra d'altres usuaris Això, potser, encara no han provat els vostres productes ni serveis. I això s’ha d’utilitzar –i millorar -lo– al màxim.
Però abans d’entrar com ho fem Agències de màrqueting digitalVegem algunes mostres hipotètiques de UGC genuí.
Exemples de UGC
Imagineu -vos que us dediqueu a la venda de mobles i accessoris exteriors i un client vostre Etiqueta la teva marca regularment a Instagram. Aquestes publicacions ho són Vídeos on cada compra ensenya que actua per al seu jardí, lloant la seva qualitat i estil. Allà tindríem un UGC manual, 100% espontani, sense cap intervenció ni patrocini per part vostra. Com passaria si un grup d’amics pengeu històries a Instagram que es mostren El vostre viatge i allotjament en un hotel de la vostra cadena.
Anem ara a Tiktok i suposem que una jove que utilitza les cremes facials que ven o fàbriques Registra vídeos que donen comentaris sobre els avantatges. O una altra persona que explica pas a pas com s’utilitza, i totes les funcions, del nou buit que ha adquirit, des de la vostra botiga en línia especialitzada en
També podem suposar que algú publica a x (twitter) El vostre gust després de rebre ajuda d’atenció al client ràpida de la vostra companyia d’assegurances, mencionant -la al tuit.
Com podeu extreure d’aquests exemples, les situacions poden ser moltes i molt variades. Però per pujar i utilitzar la UGC en la vostra estratègia de contingut, Touch Work. Llauna Poseu -vos en contacte amb nosaltres aquí de manera que ho fem i/o continuem llegint per aprofundir més en la qüestió i conèixer el procés que seguim.
Voleu portar el vostre contingut al següent nivell?
Explica'ns breument el teu negoci i les teves necessitats. Trobarem la teva solució.
Des de la UGC espontània fins a l'estratègia de microinfluencers
A la nostra agència AMESB, ens encarreguem de detectar aquells usuaris actius i amb una bona interacció, i supervisem el seu contingut Identifiqueu els que tenen més compromís i estan més relacionats amb la filosofia de la vostra empresa. I ens posem en contacte amb ells per formalitzar una col·laboració més estructurada però senzilla en termes de recursos (recordeu -ho No són influents com a tal); Us oferim productes o incentius Per preparar contingut alineat amb la identitat corporativa del nostre client: vosaltres.
Després d’això, ens encarreguem de coordinar tota la feina i Supervisar les publicacions. També optimitzem campanyes mesurant el rendiment i ajustant estratègies a Maximitzar les conversions. Un treball de gestió i control continu.
Al mateix temps, també Fomentem la creació de UGC A través de concursos, hashtags específics i invitacions a compartir experiències o propostes creatives, on l’usuari té un paper principal.
De manera que iniciem aquest tipus d’acció amb microinfluencers, Podeu trucar -nos I ho farem Un estudi anterior exhaustiu Per avaluar la millor manera de procedir al vostre cas.
Els 6 principals avantatges de la UGC per al vostre negoci
- Confiar: Els que naveguen per les xarxes socials perceben la UGC com a més legítims i veritables que els missatges publicitaris tradicionals, cosa que augmenta la credibilitat de l’empresa que apareix a les publicacions.
- Compromís de l'alcalde: El contingut generat pels usuaris fomenta les interaccions (likes, comentaris, compartir ...).
- Estalvi de costos: Aprofitar la UGC implica inversions econòmiques més baixes i a Percentatge més elevat de ROI.
- Millora del SEO: Al mateix temps, el contingut fresc i rellevant que els usuaris generen les referències i el trànsit orgànic al lloc web de la marca, millorant el seu posicionament als motors de cerca.
- Augment de la conversió: Insistim que les bones opinions poden motivar les decisions de compra en altres persones, cosa que accelera la conversió de clients potencials.
- Enfortiment i retroalimentació de la comunitat: Finalment, la UGC fa possible que els empresaris escoltin la seva audiència per adaptar els seus productes i estratègies a les seves necessitats i expectatives.
IA + UGC: Què és aquesta combinació explosiva?
La intel·ligència artificial està revolucionant actualment la gestió de la UGC, automatitzant processos que abans eren manuals, augmentant l'eficiència i la precisió en la selecció i l’ús del contingut generat pels usuaris.
Els sistemes AI fins i tot analitzen xarxes textuals, audiovisuals i socials Identificar el to i l’emoció que transmet qui és abans de la càmera (positiu, negatiu, neutre). I també tenen la capacitat de trobar contingut amb un llenguatge d’odi o que perjudica una determinada marca, cosa que contribueix a protegir la seva reputació.
Connecteu -vos realment amb el vostre públic
Reconocer y recompensar a los usuarios que generan contenido positivo para tu empresa es algo que también te beneficiará a ti. Porque prolongarás esas acciones tan auténticas y que tanto resuenan en las redes sociales.
Pero, ¿y si tu target son empresas? Pues aquí damos un giro. Porque para obtener resultados en el entorno B2B te recomendamos otra táctica: crear una campaña publicitaria en LinkedIn y conseguir clientes B2B.