Avui ens centrarem en com millorar els resultats duna estratègia SEO per tal datreure més visites a la nostra web o bloc sense la necessitat de modificar res del lloc.
Quan la nostra web ja apareix a les primeres posicions de cercadors com Google és important mantenir-nos al lloc, no baixar, per això podem realitzar accions com la millora de la persuasió dels nostres resultats. El que cal fer és millorar els enllaços de lloc, és a dir els textos dels resultats jerarquitzats.
Què són els enllaços de lloc o els resultats jerarquitzats?
Quan Google analitza un lloc web troba més d'un resultat i mostra primer el més rellevant o important i la resta de pàgines rellevants de la mateixa web apareixen escalonades a sota d'ell en forma de dues columnes. Aquests enllaços de què estem parlant es produeixen automàticament.
Com puc decidir què és el que apareix a les columnes?
Per controlar o modificar el que apareix a les dues columnes podem recórrer a Administradors web de Google. Cal registrar-se com a webmaster del lloc web a www.google.com/webmasters, un cop dins cal anar al tauler de control d'aquesta eina de Google i allà veurem el menú de gestió a l'apartat “enllaços de llocs”. Des d'aquesta secció podem indicar a Google el contingut que no volem que aparegui, per això s'utilitza l'opció “degradar una URL”. Amb això aconseguim que si hi ha una URL de la nostra web que no volem que aparegui podem anunciar a Google Webmasters que infravaloritzi la posició daquesta URL i que no aparegui en els resultats jerarquitzats. L'ideal d'aquesta eina seria que ens permetés indicar què volem que aparegui no què volem rebaixar, però no es pot fer. Per aconseguir que es mostrin les pàgines desitjades cal degradar les que no ens interessen i que Google ha seleccionat per si mateix.
Què obtenim de tenir uns bons resultats jerarquitzats?
El més important és que podem mostrar la informació més rellevant de la nostra web i per tant demostrar que és un lloc de qualitat, amb això l'usuari es mostrarà interessat i entrarà a la web. És a dir, que es tracta d'una manera de transmetre una bona primera impressió als usuaris. A més observarem que hi ha una correlació entre les pàgines que apareixen en aquesta zona i les més visitades de la nostra web, això es pot consultar a anàlisis de Google.
Tot això es fa amb l'objectiu de aparèixer entre els primers resultats de cercadors com a Google per atraure més possibles clients al nostre lloc web, si encara no apareixes en aquests resultats la millor opció és plantejar-te consultar a una empresa de màrqueting en línia com AmesB que et guiï en aquest procés.