Al món de internet predomina l'amor a primera vista, així doncs els internautes se senten atrets per la bellesa i l'agradable presentació d'una pàgina web. El primer que es fixa un en accedir en un lloc en línia és la seva aparença i depenent de les impressions que ens produeixi a primera vista decidim quedar-nos i llegir/veure el contingut de la web o per contra sortir-ne immediatament. Per tant el que tota empresa busca és que el client s'enamori de la seva pàgina web i s'interessi pels seus serveis i productes, per això cal un adequat disseny web.
La pàgina web o el bloc d'una empresa són les principals portades de projecció del negoci. Fins fa pocs anys la majoria de webs s'assemblaven entre elles i no donaven peu a molta varietat de elements audiovisuals, avui dia podem presentar un disseny web atractiu amb fotos, vídeos, animacions, música i tot plegat amb una estètica que s'ajusti a la temàtica de l'empresa. Tots aquests elements esmentats són molt ben valorats pels que visiten la web. La forma amb què es presenti la teva web, els colors, la forma, el logotip de l'empresa… faran que el client s'enamori de la teva pàgina i s'interessi pel que té al seu interior (contingut) o que 'passi'n '.
Fases de l'enamorament 2.0: Si la teva pàgina web presenta una bona estètica l'internauta s'hi interessa, l'individu entra a la segona fase que es tracta de la lectura/visualització del contingut, com el contingut és interessant a part de demanar els serveis o productes de l'empresa també ho comparteix amb els seus amics (a través de les xarxes socials…), això combinat amb un bon posicionament web fa que la pagina sigui visible, transitada i de confiança.