EUA Tècniques SEO del tant de Com en línia fora de línia
Usar Tècniques de SEO en activitats Off-line vol dir simplement aplicar les normes del SEO a la vida real, és a dir parlar del teu compte de twitter, de la teva pàgina web… en converses amb altres persones que potser els interessi seguir els teus perfils a les xarxes socials. Si crides l'atenció de la gent sobre coses que els interessen segurament et buscaran a internet.
La informació que deixem patent a internet (ja siguin textos, fotografies, vídeos, estadístiques etc.) es pot moure ràpidament i assolir grans distàncies (qualsevol persona del món amb internet hi pot accedir). Igual que una bola de neu cau per la muntanya i cada vegada es va fent més gran a la informació a internet li passa el mateix, com més persones ho vegin més possibilitats cal que les visites d'allò es multipliquin ràpidament. Això ho han observat les agències de publicitat i màrqueting en línia, raó per la qual la inversió publicitària mundial a internet ha crescut un 25% aquest darrer any.
Tot el que passa fora de la xarxa també hi influeix, tant positivament com negativament, sobretot a les xarxes socials i als motors de cerca com Google. Podem utilitzar això (la presència fora de la xarxa) per augmentar la nostra rellevància a Internet, el més efectiu és trobar la manera com una publicitat produeixi fruits online.
És essencial tenir-ne una estratègia de màrqueting i fer el treball SEO corresponent per assolir un bon posicionament web que et faci rellevant als cercadors, seria ideal aparèixer als primers resultats de Google. Per això podem recórrer a una empresa especialitzada en posicionament web perquè ens ajudi a millorar el SEO, recorrent a les campanyes de Google Adwords( a través d'anuncis a Google), l'optimització dels nostres comptes a xarxes socials (Social Media Optimization ) etc. Amb tot això s'aconsegueix estar present a internet i el que és encara més important: que la gent recordi que ets a la xarxa.
Com comentàvem el boca a boca a estat des de sempre un mètode tradicional per donar-se'n a conèixer, actualment aquesta fase s'ha “desenvolupat” i podem trobar-la a la xarxa, es tracta del soroll que fa la gent a internet a través de twitter, facebook, comentaris al bloc, a youtube etc. És per això que cal que estiguis a internet de diverses maneres (tenir xarxes socials, blocs, web…).